Toplamda 4 oturum olarak planlanan "Psikolojik Sağlamlık ve Farkındalık Atölyesi"nin ikinci oturumu başarıyla tamamlandı. Bireylerin günlük hayatta karşılaştıkları zorluklarla daha sağlıklı bir şekilde başa çıkabilmelerini hedefleyen atölyede, katılımcıların içsel kaynaklarını keşfetmeleri ve duygusal dayanıklılıklarını artırmaları amaçlanıyor.

Ferhat Şen'den öğrenci ve öğretmenlere 'İyi Tatiller' mesajı
Ferhat Şen'den öğrenci ve öğretmenlere 'İyi Tatiller' mesajı
İçeriği Görüntüle

Eğitim süreci ise alanında uzman isimler tarafından titizlikle yürütülüyor. Atölyenin ikinci oturumu; Uzman Psikolog Zeynep Tosun ve Psikolog Tuğba Karayel tarafından gerçekleştirildi. Oturum süresince interaktif uygulamalar ve farkındalık çalışmalarıyla katılımcıların psikolojik sağlamlık süreçleri ele alındı.

Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "Salihli Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü’nde 4 oturumdan oluşan Psikolojik Sağlamlık ve Farkındalık Atölyesi’nin ikinci oturumu düzenlendi. Atölye, bireylerin baş etme mekanizmalarının güçlendirilmesinin hedefledi" ifadelerine yer verildi.

Muhabir: Ahmet Çoşkun