Manisa'nın Salihli ilçesinden Niğde’de düzenlenen Okul Sporları Hentbol Türkiye Finallerine katılan 50. Yıl Ortaokulu Yıldız Erkek Hentbol Takımı, turnuvada şampiyon oldu. Hentbol Takımı, kazandıkları kupa ve madalyalarla birlikte Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan’ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut Yenen ile beden eğitimi öğretmenleri de yer aldı. Şampiyon öğrencileri tek tek tebrik eden Kaymakam Güldoğan, elde edilen başarının gurur verici olduğunu ifade ederek, sporculara ve emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti.

Şehzadeler belediyesi yaz okulu’nda kayıtlar için son gün 26 haziran
Şehzadeler belediyesi yaz okulu’nda kayıtlar için son gün 26 haziran
İçeriği Görüntüle

Ayrıca Kaymakam Güldoğan, genç sporculara başarılarının devamını diledi. Türkiye şampiyonu olarak Salihli’nin adını ülke genelinde duyuran takımın ziyareti, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla son buldu.

Kaynak: İHA