Ferdi Zeyrek için Sarıgöl'de lokma hayrı!
Ferdi Zeyrek için Sarıgöl'de lokma hayrı!
İçeriği Görüntüle

Sarıgöl Devlet Hastanesi yönetimi tarafından organize edilen etkinlik, Sarıgöl-Alaşehir Afşar Barajı piknik alanında gerçekleştirildi. Yoğun çalışma temposundan uzaklaşma fırsatı bulan hastane personeli, düzenlenen çeşitli etkinliklerle stres attı.

Sarıgöl Devlet Hastanesi personeli motivasyon pikniğinde buluştu-4

Sarıgöl Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Fahrettin Bozdağ ile Hastane Müdürü Mustafa Hayta’nın öncülüğünde gerçekleştirilen organizasyona sağlık çalışanları ve aileleri yoğun ilgi gösterdi. Gün boyu süren etkinlikte birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.

Sarıgöl Devlet Hastanesi personeli motivasyon pikniğinde buluştu-2

Etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan Hastane Müdürü Mustafa Hayta, organizasyonun geleneksel hale getirilmesinin hedeflendiğini belirterek, "Bu yıl ilk kez böyle bir etkinlik düzenledik. Personelimizin aileleriyle birlikte güzel vakit geçirmesi bizleri mutlu etti. Motivasyon etkinliğimizi her yıl sürdürmeyi planlıyoruz. Katılım sağlayan tüm personelimize ve bizleri katılımlarıyla onurlandıran Sarıgöl Kaymakamımıza teşekkür ediyorum." dedi.

Sarıgöl Devlet Hastanesi personeli motivasyon pikniğinde buluştu-1

Gerçekleşen piknik'te çeşitli etkinliklerle eğlenen sağlık çalışanları, yoğun iş temposunun stresini atma fırsatı buldu.

Sarıgöl Devlet Hastanesi personeli motivasyon pikniğinde buluştu

Kaynak: İHA