Konuya ilişkin açıklama yapan Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, vatandaşlardan gelen ihbar ve şikâyetler doğrultusunda Zabıta ekiplerinin sahada detaylı bir çalışma yürüttüğünü belirtti.

Yapılan incelemelerde işletme dışına herhangi bir atık çıkarılmadığının tespit edildiğini kaydeden Akın, koku oluşumunun işletme sınırları içerisinde meydana geldiğinin belirlendiğini ifade etti. Elde edilen bulgular doğrultusunda gerekli tutanakların düzenlenerek Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’ne iletildiği bildirildi.

Belediye ile İl Müdürlüğü arasında gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda söz konusu işletme hakkında idari yaptırım uygulanacağı öğrenilirken, kokuya neden olan atıkların bertaraf tesislerine gönderilerek gerekli işlemlerin gerçekleştirileceği belirtildi.

Manisa'da yol kenarları temizleniyor!
Manisa'da yol kenarları temizleniyor!
İçeriği Görüntüle

Başkan Çetin Akın, Turgutlu’da çevre ve halk sağlığını tehdit eden unsurlara karşı tavizsiz bir mücadele yürüttüklerini vurgulayarak, vatandaşların yaşam kalitesini korumak amacıyla denetim ve kontrol çalışmalarının aralıksız sürdürüleceğini ifade etti.

Öte yandan belediye ekiplerinin çevresel sorunlara yönelik saha denetimlerini artırarak sürdüreceği öğrenildi.

turgutlu da kötü kokuya sebep olan işetmeye ceza geliyor

Muhabir: Buse Nur Can