Salihli'ye bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor.
Resmi Organik Tarım Sertifikası çerçevesinde üretilen çilekler, sağlıklı ve güvenilir gıda arayan tüketicilerin tercihleri arasında başta yer alıyor.
Gökeyüp çilekleri, kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmadan yetiştiriliyor.
Ayrıca organik üretim standartlarına uygun şekilde üretilen ve üretim sürecinin her aşaması denetlenen çileklerin doğal yapısının korunmasına özen gösteriliyor.
Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gökeyüp Mahallesi’nde yetiştirilen çileklerin günlük olarak hasat edildiği ifade edildi.
Öte yandan hasat edilen ürünlerin doğrudan üreticiler aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilerle buluşturulduğu belirtildi.
Pestisit içermeyen ve kendine özgü aromasıyla öne çıkan Gökeyüp çileğinin, doğal lezzetini koruyarak sofralara ulaştığı vurgulandı.
Organik üretim anlayışıyla yetiştirilen çileklerin hem üreticiye hem de tüketiciye önemli katkı sağladığı kaydedildi.