Kadınların sosyal hayata daha aktif katılımını desteklemek ve Manisa’nın sahip olduğu değerleri yerinde tanıtmak amacıyla gerçekleştirilen organizasyonda, katılımcılar kentin önemli tarihi ve turistik noktalarını ziyaret etti.
Gezi boyunca Manisa’nın köklü geçmişi, kültürel mirası ve doğal güzellikleri hakkında bilgi alan kadınlar, keyifli bir gün geçirdi.
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, gezi programının kadınlara yönelik önemli bir sosyal proje olduğunu belirterek Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Başkan Akdeniz yaptığı açıklamada, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Besim Dutlulu’nun kadınlarımız için hayata geçirdiği bu anlamlı organizasyon sayesinde hem kentimizin değerleri tanıtıldı hem de kadınlarımız sosyal bir etkinlik içerisinde yer alma fırsatı buldu. Kadınlarımızın kültürel ve sosyal gelişimine katkı sağlayan bu tür etkinlikleri önemsiyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Geziye katılan kadınlar da organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek kendilerine bu imkânı sunan Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Sarıgöl Belediyesi’ne teşekkür etti.
Kadınların sosyal ve kültürel yaşamına katkı sunan etkinliğin, aynı zamanda Manisa’nın tarihi ve turistik değerlerinin tanıtımına da önemli destek sağladığı belirtildi.