Sarıgöl Devlet Hastanesi, hasta odaklı hizmet anlayışını bir adım daha ileri taşıyor. Hastane yönetimi, hizmetlerin etkinliğini ve kalitesini ölçmek amacıyla dijital bir anket sistemini devreye soktu. Sistem sayesinde hastaneden hizmet alan vatandaşlar, yaşadıkları deneyimleri yetkililere iletebiliyor.

T.C. Sağlık Bakanlığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü'ne bağlı Sarıgöl Devlet Hastanesi, hasta memnuniyetini ölçmek üzere kapsamlı anket hazırladı. Hastane, anket linkinin bulunduğu sayfayı, kolay taranabilir bir QR (Karekod) ile hastaların hizmetine sundu.

Öte yandan, İl Sağlık Müdürlüğü'nün koordinasyonuyla Manisa'daki tüm kamu hastanelerinin resmi web sitelerinde ve fiziki alanlarında anket mevcut.

Bu QR kod görselleri sayesinde, akıllı telefona sahip her hasta veya hasta yakını, telefonlarının kamera özelliğini kullanarak anında ankete ulaşabiliyor ve geri bildirimde bulunabiliyor.

SARIGÖL DEVLET HASTANESİ ANKETİNE NASIL ULAŞILIR?

Sarıgöl Devlet Hastanesi Hasta Memnuniyet Anketi'ne ulaşım kolaydır.

Akıllı Telefonunuzu Hazırlayın, kamera uygulamasını veya bir QR kod okuyucu uygulamasını açın ardından QR Kodu Taratın. Hastane içerisinde gördüğünüz veya resmi sitede yer alan QR kodun üzerine telefonunuzun kamerasını tutun, yaklaştırın.

Ekranınızda otomatik olarak belirecek olan anketin internet linkine tıklayın. Ya da en basit yolla linke tıklayarak da kolay ulaşım sağlayabilirsiniz. Açılan sayfada sırasıyla;

  • Hizmet aldığınız bölümü (Ayaktan Hasta, Acil Servis, Yatan Hasta) seçin, (Ayaktan Hasta, Poliklinik muayenesi ve kısa süreli işlemler için gelen hastaların deneyimleri, Acil Servis, Acil durumlar için başvuran hastaların hız, müdahale ve personel yaklaşımı memnuniyeti, Yatan Hasta, hastanede yatarak tedavi gören hastaların konaklama, bakım ve genel hizmet kalitesi hakkındaki görüşleri...)
  • Yaş, eğitim gibi demografik bilgileri girin,
  • Mahremiyet, temizlik, randevu süreleri ve personel davranışları gibi konulardaki soruları yanıtlayın,

Böylece, geri bildiriminiz anında hastane yönetimine ulaştırılmış olacaktır.

SARIGÖL'DE HASTALAR DEĞERLENDİRİYOR

Sarıgöl Devlet Hastanesi'nin hizmet kalitesini artırma amacıyla devreye aldığı dijital anketin, detaylı ve çok boyutlu soruları dikkat çekiyor. Hastalar, 5'li Likert skalası deneyimlerini puanlıyor.

Anketin başlangıcında, hastaların hizmetten duyduğu genel memnuniyet düzeyi ölçülüyor. Hastane içindeki yönlendirme levhaları, bilgilendirme panoları ve tabelaların ne kadar anlaşılır ve yeterli olduğu sorgulanıyor. Bu soru, hastaneye ulaşım ve hastane içinde yol bulma kolaylığını değerlendiriyor.

Aynı zamanda doktorunun hastalığı, tedavi süreci ve önerileri hakkındaki bilgilendirmelerinden ne kadar memnun olduğu da soruluyor.

SARIGÖL DEVLET HASTANESİ ANKETİNDE BAŞKA HANGİ SORULAR SORULUYOR?

  • Muayene sırasındaki kişisel mahremiyete gösterilen özen durumu,
  • Muayene odasının fiziki koşulları ve muayene esnasında kullanılan ekipmanlar,
  • Görüntüleme (MR, BT, Ultrason) Tetkiki için verilen randevu sürelerinin uygunluğu,
  • Görüntüleme (MR, BT, Ultrason) Tetkik sonuçlarını belirtilen sürede alabilme durumunuz,
  • Laboratuvar tahlil ve tetkik sonuçlarını belirtilen sürede alabilme durumunuz,
  • Sağlık çalışanlarının size karşı davranışlarını değerlendirme,
  • Poliklinik Alanlarının temizliğini değerlendirme...

Sarıgöl Devlet Hastanesi Panoramik Diş Röntgen Cihazına Kavuştu
Sarıgöl Devlet Hastanesi Panoramik Diş Röntgen Cihazına Kavuştu
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Ahmet Çoşkun