SARIGÖL

Sarıgöl'de eğitimde yeni dönem yol haritası belirlendi

Manisa'nın Sarıgöl ilçesindeki okul müdürleri, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak'ın başkanlık ettiği sene başı toplantısında bir araya geldi. Toplantıya şube müdürleri Muhittin Şen ve Yüksel Kanyılmaz da katıldı.

Abone Ol

Yeni eğitim-öğretim yılı planlamalarının ve öğrenci başarısını artırma çalışmalarının konuşulduğu toplantıda İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, olası sorunları çözmek için iletişimin kritik olduğunu vurguladı.

Bu yılın temasının "Yeşil Vatan" olarak belirlendiği toplantıda, birinci sınıf öğrencileri için fidan dikimi etkinlikleri ve yangın bölgelerine gezilerle çevre bilincinin geliştirileceği açıklandı. Ayrıca, 2025'in "Aile Yılı" ilan edilmesi sebebiyle aile temalı projelerin okullarda uygulanacağı belirtildi.

Toplantıda alınan kararlar arasında, 1-8 Eylül tarihlerinde ders kitaplarının dağıtılacağı ve yardımcı kaynak kullanımının zorunlu tutulmayacağı belirtildi. Ayrıca, devamsızlık konusunda esneklik gösterilmeyeceği, seçmeli derslerin amacına uygun işlenmesi gerektiği ve kültürel etkinliklerin içeriğinin uygun olması gerektiği vurgulandı. Öğretmenlerin kılık kıyafetlerine özen göstermesinin beklendiği ve norm fazlası öğretmenler için bir takvimin yayımlandığı da hatılatıldı.

Şube Müdürü Muhittin Şen, ders tamamlama, yeni öğretmen alımları ve norm kadro planlamaları hakkında bilgiler sundu. Şube Müdürü Yüksel Kanyılmaz ise özel günler, destek kursları ve yeni yönetmelikler hakkında katılımcıları bilgilendirdi. Toplantı, yeni eğitim-öğretim yılının başarılı geçmesi dilekleriyle sona erdi.