SARIGÖL

Sarıgöl'de içme suyu sorunu ortadan kalkacak: Çalışmalar sürüyor

Sarıgöl Belediyesi, Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Müdürlüğü ve MASKİ'nin yürüttüğü hummalı çalışmalar devam ediyor.

Abone Ol

Manisa'nın Sarıgöl ilçesine bağlı Güneydamları Mahallesi'nde uzun süredir devam eden su sıkıntısı, MASKİ Genel Müdürlüğü ekiplerinin hızlı müdahalesiyle çözüme kavuşacak.

Mahalleye giden ekipler, sorunun tespiti ve çözümü için çalışmalara başladı. Güneydamları Mahallesi sakinlerinin yaşadığı su problemi, MASKİ yetkililerinin dikkatinden kaçmadı. Özellikle Aşağı ve Yukarı Güneydamları'nda yaşanan su yetersizliği ve kesintileri gidermek amacıyla harekete geçildi. Alınan bilgiye göre, MASKİ ekibi sorunun kaynağını belirlemek ve kalıcı çözümler üretmek için bölgede kapsamlı bir inceleme yapıp çalışmalara başladı.

Başkan Akdeniz ise konuyla alakalı şu paylaşımı yaptı; "Cumartesi günü mesaimize Maski personelimiz ile birlikte Güneydamları Mahallemizde başladık. Aşağı ve Yukarı Güneydamları Mahallemizde su problemi olan ve yeni çözüm önerileri için bölgede çalışma yaptık. Maski personellerimiz anında çalışmaya başladı." ifadeleri yer aldı.